سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

96/4/28
10:56 ص

پروتز گونه چیست + عکس

پروتز گونه چیست + عکس

پروتز گونه چیست + عکس

پروتز گونه

پروتز گونه چیست پروتز گونه که گاهی اوقات با عنوان برجسته سازی گونه شناخته می شود یک روش گونه گذاری بدون جراحی است برای بهبود ظاهر استخوان های گونه یا برجسته کردن آن استفاده می شود. مشابه سایر روش های جراحی پلاستیک، برجسته کردن گونه می تواند باعث جوان تر شدن ظاهر یا ایجاد توازن در بین اعضای صورت شود و در مجموع جذابیت صورت شما را افزایش دهد.در کنار گونه گذاری، عمل زیبایی چال گونه نیز زیبایی صورت را دو چندان میکند و اخیرا افراد بسیاری را به خود جذب نموده است. چال گونه فرورفتگی‌های روی گونه‌ها هستند که در هنگام لبخند زدن به وجود می‌آیند. این فرورفتگی‌ها در صورت برخی افراد به شکل طبیعی وجود دارد. چال گونه‌ها باعث افزایش جذابیت و زیبایی صورت می‌شود. این فرورفتگی‌ها را می‌توان به کمک عمل‌های جراحی ساده و مطمئنی که به آن عمل ایجاد چال گونه گفته می‌شود هم ایجاد نمود.

در کلینیک های امروزه ، چندین نوع از موثرترین و بهترین ژل‌های تزریقی جهت گونه گذاری بدون جراحی ارائه می‌شوند که هر یک دارای خصوصیات ضد پیری خاصی جهت برطرف کردن مشکلات مختلف هستند. تنها یک متخصص ماهر می‌تواند میزان ژل تزریقی را بررسی کرده و بهترین ژل و نواحی مطلوب تزریق را جهت دستیابی به نتایج طبیعی تعیین کند. تزریق فیلرهای درم در واقع یک نوع هنر است . ژل‌ها موجب صاف شدن پوست شده و ظاهری پُرتر و جوان‌تر ایجاد می‌کنند. نتایج این روش معمولاً فوری بوده و گاهی اوقات در طول زمان با تحریک بدن به تولید کلاژن بیشتر بهبود پیدا می‌کنند.

منبع: کلینیک زیبایی ایران بیوتی iranbeauty.net


  

96/4/13
10:46 ص

خطرات و نتایج کاشت ریش در سایت کاشت مو آورده شده است

خطرات و نتایج کاشت ریش در سایت کاشت مو آورده شده است

خطرات و نتایج کاشت ریش در سایت کاشت مو آورده شده است

کاشت ریش

خطرات و نتایج کاشت ریش در سایت کاشت مو آورده شده است کاشت ریش و سبیل با موی طبیعی خطرات بسیار کمی دارد که بیشتر آن ها خطرات عمومی عمل پیوند مو می باشند. زخم ایجاد شده در نواحی برداشت مو معمولا در اندازه ی یک زخم 2 میلی متری یا باریک تر باقی می ماند که می توان آن را به راحتی با مو های اطراف حتی اگر با ماشین 2 یا 3 تراشیده شده باشند، پوشش داد. برخی از افراد ترجیح می دهند به جای برداشت مو به طور یک جا و ایجاد یک زخم نوار مانند، پیاز های مو به صورت تک تک و با تکنیک استخراج واحد های فولیکولی، از درون پوست سر آن ها خارج شوند.

منبع: کاشت مو iranhair.net


  

96/4/13
10:45 ص

لیپوماتیک چیست | مزایای استفاده از لیپوماتیک

لیپوماتیک چیست | مزایای استفاده از لیپوماتیک

لیپوماتیک چیست | مزایای استفاده از لیپوماتیک

لیپوماتیک

لیپوماتیک چیست و مزایای استفاده از لیپوماتیک امروزه لاغری با لیپوماتیک به عنوان یک روش موفق برای داشتن اندامی ایده آل شناخته شده است.در این مقاله یکی از متداول ترین سوالات لاغری با لیپوماتیک ،در ارتباط با عوارض لیپوماتیک را توضیح خواهیم داد.

لاغری با لیپوماتیک چیست؟

لاغری با لیپوماتیک یک راه سریع و موثر برای برداشتن چربی هایی است که پیش از این قادر به از بین بردن آن نبوده اید. به کمک لیپوماتیک چربی های تجمع یافته در نواحی مختلف مانند پهلو و ران ها و شکم و کفل ها را می توان از بین برد . .

پیش از لیپوماتیک دستگاه هایی نظیر لیپولیز یا لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گرفت ، در بهره گیری از روش های ساکشن و یا لیپولیزر که منجر به تخلیه چربی ها می شد ، حالت تهاجمی تری نسبت به لیپوماتیک داشت. این روش بسیاربی خطر می باشد و امروزه در دنیا یک روش مطمئن برای لاغری و تخلیه چربی شناخته شده است .،لاغری با لیپوماتیک مخاطره ای برای فرد در پی ندارد و معمولا در طول یک جلسه نتیجه ی بسیار مطلوبی را به فرد متقاضی ارائه می کند .به کمک لیپوماتیک تمام نواحی بدن که دارای توده چربی بوده را می توان تراشید و چربی های انباشته در آن ناحیه را از بین برد .

پیش از لیپوماتیک دستگاه هایی نظیر لیپولیز یا لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گرفت ، در بهره گیری از روش های ساکشن و یا لیپولیزر که منجر به تخلیه چربی ها می شد ، حالت تهاجمی تری نسبت به لیپوماتیک داشت. این روش بسیاربی خطر می باشد و امروزه در دنیا یک روش مطمئن برای لاغری و تخلیه چربی شناخته شده است .،لاغری با لیپوماتیک مخاطره ای برای فرد در پی ندارد و معمولا در طول یک جلسه نتیجه ی بسیار مطلوبی را به فرد متقاضی ارائه می کند .به کمک لیپوماتیک تمام نواحی بدن که دارای توده چربی بوده را می توان تراشید و چربی های انباشته در آن ناحیه را از بین برد .

البته از بین بردن چربی ها در روش لیپوماتیک به معنای سوزاندن چربی ها نیست، عبارت برداشتن چربی برای لیپوماتیک مناسب تر است ، زیرا لیپوماتیک با قدری که دارد مانع از سوختن چربی ها می شود و در واقع بافت و سلول های چربی را بدون کوچکترین آسیب از زیر پوست بیرون می کشد . به همین دلیل است که یک مزیت بسیار فوق العاده را به متقاضیان ارائه می نماید و آن هم تزریق چربی بیرون کشیده شده در سایر نواحی است .

به کمک لیپوماتیک می توانید در ازای کاهش سایز شکم و پهلوها، با تزریق چربی در باسن به آن فرم دهید و یا سایز سینه ی خود را بزرگ تر نمایید.

دستگاه لیپوماتیک چیست ؟

دستگاه لیپوماتیک شامل کمپرسوری می باشد که این کمپرسور هوای فشرده را به میله ای به نام کانولا منتقل می کند ، کانولا مدام مرتعش می شود و با حرکت بسیار سریع خود در زیر پوست به حالت سه بعدی لرزش های بسیار سریع را ایجاد می کند که در نهایت منجر به شکست سلول های چربی و تخلیه آن ها می شود .جراح برای از بین بردن چربی ها کانولا را از یک سوراخ بسیار نازک به قطر 3 میلی متری وارد بافت چربی کرده ، کانولا امواج اینفراسونیک را ایجاد کرده و با تخریب سلول های چربی انباشته در زیر پوست باعث می شود که به راحتی از بدن خارج شوند ، البته همانطور که بیان شد انجام این روش به هیچ عنوان آسیب و ضرری به بافت عضلانی و عروق و اعصاب شما وارد نخواهد کرد .

در نهایت چربی امولسیفیه (شل شده ) به خارج از بدن منتقل و کشیده می شود. قبل از جراحی لیپوماتیک از داروی بیحسی که به بافت چربی پوست وارد می شود کمک گرفته می شود ، این اقدام که سبب کاهش احساس درد در ناحیه تخلیه چربی می شود باعث می شود که شما در زمان جراحی کوچکترین دردی احساس نکنید ، البته در این روش مقدار کمتری داروی بی حسی جهت تسکین به نسبت دیگر روش های لاغری استفاده می گردد .

دستگاه لیپوماتیک به کمک باد و ارتعاش (حرکات بسیار تند) چربی ها را خورد کرده و آن ها را بیرون می کشد. در این روش به هیچ عنوان عمل سوختن چربی وجود نخواهد داشت و چربی ها کاملا سالم و زنده برداشته می شوند از این رو می توان از این چربی ها برای تزریق در سایر نواحی نیز استفاده کرد

قابلیت ترنسفر چربی یکی از ویژگی های بارز لیپوماتیک است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است .

در چنین شرایطی فرد به کمک لیپوماتیک می تواند علاوه بر داشتن یک شکم صاف و زیبا سینه های پر و یا باسن خوش فرمی هم داشته باشد . لیپوماتیک جدید ترین و بی عارضه ترین روش تخلیه چربی های اضافی بدن می باشد که بعد از آن نیز می توان عمل انتقال چربی را نیز انجام داد.

لیپوماتیک با اثر همزمان لیفت کنندگی دارای میزان موفقیت بالایی است که در بیشتر موارد فرد را با میزان بالایی از رضایتمندی همراهی می کند .

بیشتر بدانید

بعد از جراحی با لیپوماتیک آثار ناصافی و سوختگی در پوست دیده نمی شود و خطر ایجاد آمبولی در آن صفر می باشد و تا کنون موردی از آن در جهان گزارش نشده است .

مزایای لاغری با لیپوماتیک

در روش لیپوماتیک تمامی سلول های چربی انباشته شده در زیر پوست، با روشی کاملا فیزیکى و نه به همراه اشعه و یا حرارت خورد و تخریب می شوند که این تخریب توسط میله ی فلزی کانولا قابل انجام است و سپس این چربی امولسفیه شده به آرامی برای از طریق میله به داخل کشیده می شود و در نهایت نیز توسط خود دستگاه تخلیه می شود. چربی ها بعد از لیپوماتیک کاملا زنده و سالم هستند و امکان پیوند چربی در سینه ها و یا باسن وجود دارد .

در واقع لیپوماتیک با ایجاد لرزش در سلول های چربی آن ها را در هم می شکند و در نهایت تخلیه می نماید.• در این روش شخص درد مختصری احساس می کند.

• دوره ی نقاهت در این روش کوتاه است

• مدت زمان عمل لیپوماتیک کوتاه است و فرد زمان بسیار کمی در اتاق عمل خواهد بود

• عمل جراحی بدون برش و بخیه انجام می شود و نیازی به بستری در بیمارستان نیست

• بعد از عمل لیپوماتیک ظاهر پوست بهتر می شود درواقع لیپوماتیک پوست را به صورت هم زمان لیفت می کند

• عوارض آن خیلی کم است و خطر آمبولی در آن وجود ندارد

• کبودی بعد از جراحی نسبت به دیگر روش ها بسیار کم است

• لاغری با این روش به کمک دستگاه لیپوماتیک انجام می شود

لاغری با لیپوماتیک بدون درد ، با بی حسی و بدون هیچ گونه عوارض احتمالی می باشد . پزشک قبل از جراحی تمامی شرایط لازم برای لیپوماتیک را بررسی می کند و با انجام آزمایشات لازم مطمئن می شود که این جراحی هیچ گونه آسیبی به شما وارد نمی کند .

هرچند که احتمال خطا و یا آمبولی در این روش وجود ندارد اما مشاوره های لازم جهت چگونگی جراحی و نیز روند لاغری شما به کمک این روش به شما ارائه خواهد شد .

در بسیاری از بیماران که دچار چاقی های خطر ناک هستند رژیم های غذایی ویژه ای داده خواهد شد تا در زمان معین و مناسب که به وزن ایده آل برای جراحی رسیده باشند لیپوماتیک انجام شود. همانطور که اشاره شد جراح تمامی موارد و ملزومات جراحی را مد نظر قرار خواهد داد و در نهایت این اقدام را انجام می دهد.

لیپوماتیک چیست | مزایای استفاده از لیپوماتیک

لیپوماتیک چیست | مزایای استفاده از لیپوماتیک

افراد مناسب برای جراحی لیپوماتیک

از طرفی افراد یکه توانایی ورزش کردن را ندارند

افرادی که دچار چاقی های موضعی هستند

افرادی که مشکلات چاقی آنها در یک ناحیه قرار دارد

افرادی که تجمع چربی در بدن آنها پراکنده نیست.

موارد مناسبی برای جراحی لیپوماتیک هستند

مزایای لاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک یکی از مهم ترین و جدید ترین روش ها برای از بین بردن چربی هایی است که تا کنون قادر به از بین بردن آن ها نبوده اید ، معمولا این روش به افرادی توصیه می شود که با ورزش های سخت و رژیم های سنگین نیز نتوانسته اند کاهش وزن داشته باشند.

البته ممکن است فرد دچار کاهش وزن بشود اما چربی ها در مناطقی مانند پهلو و یا زیر شکم او باقی بماند، برای رفع این مشکل راه حل قطعی وجود ندارد مگر اینکه فرد از روش های جراحی برای برداشتن چاقی موضعی استفاده نماید.

چاقی موضعی چیست؟

زمانی که چربی های انباشته شده در بدن در قسمت مشخصی مانند زیر شکم ، یا پهلو ها ذخیره می شوند و سایر اندام های بدن لاغر و بدون چربی باقی می مانند ، قسمت هایی که دچار چاقی هستند را چاقی موضعی می نامند . در واقع فرد مبتلا به چاقی موضعی تنها در قسمت مشخصی از اندام ها دچار چاقی است .

مزایای ویژه ی لیپوماتیک باعث می شود تا شما بدون نیاز به بی هوشی و با بی حسی موضعی چربی اندام های پر حجم مانند ، پهلو ، زیر شکم ، بازو، ران ، داخل ران ، غبغب و یا پشت کمر را خارج نمایید و باعث فرم دهی و زیبایی این قسمت ها شوید .

اقدامات لازم برای جراحی لیپوماتیک

نیاز است تا افرادی که دچار چاقی خطرناک هستند با توجه به BMI یا شاخص توده ی بدنی شان مورد بررسی قرار بگیرند و بعد از کاهش میزان مشخصی از وزن خود این جراحی را انجام دهند .

افرادی که الکل و سیگار مصرف می کنند باید دو هفته قبل از جراحی مصرف آن را قطع نمایند .

دو روز پیش از انجام لیپوماتیک فرد نباید از آسپیرین ها استفاده کند زیرا باعث رقیق شدن خون و ایجاد برخی مشکلات می شود.

از یک ماه پیش از لیپوماتیک فرد باید از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کند.

روز قبل از عمل فرد به هیچ عنوان نباید از ویتامین E استفاده کند.

فرد تقریبا از شب قبل نباید غذا و آب بخورد و صبح عمل باید ناشتا باشد.

اقدامات بعد از لیپوماتیک

دوره نقاهت بعد از لیپوماتیک چیزی در حدود 3 الی 7 روز می باشد.

اگر لیپوماتیک در فرد با بی حس کننده موضعی صورت گرفته شود معمولا رژیم غذایی خاصی داده نمی شود و می تواند دوباره از رژیم غذایی که قبلا استفاده می کرده، استفاده کند.

بعد از عمل فرد باید به میزان کافی آب و آبمیوه بنوشد تا از اتلاف آب بدن جلوگیری شود. همچنین فرد حداقل تا 48 ساعت بعد از لیپوماتیک به هیچ عنوان نباید از نوشیدنی های الکلی استفاده کند.

در عصر روز عمل لیپوماتیک فرد می تواند کمی پیاده روی داشته باشد.

اگر پس از عمل فرد شلی و افتادگی پوست به میزان زیاد داشت باید تا 3 روز از نشستن خودداری کند زیرا باعث چین خوردگی در ناحیه شکم و سفتی و بد حالت شد فرم زیر شکم می شود.به همین دلیل به افراد توصیه می شود تا چند روز پس از لیپوماتیک از نشستن دوری کنند و تا جایی که امکان دارد دراز بکشند.

پس از انجام لیپوماتیک برای پیشگیری از ایجاد شکم و یا افتادگی و بد فرم شدن توسط پزشک گن تجویز می شود که بلافاصله پس از لیپوماتیک باید تن فرد شود و حد اقل تا 7 روز فرد نباید آن را از شکم باز کند و فقط هنگام حمام گرفتن می تواند آن را ازبدن دربیاورد.

عوارض لیپوماتیک

البته ممکن است بدن فرد نسبت به موارد دیگری واکنش نشان داده و دچار عارضه های بسیار سطحی و ناچیز بشود . ممکن یک یا چند مورد از موارد زیر رخ دهد :

1 – حساسیت به لیدوکایین

این مشکل در کسانیکه سابقه ای از حساسیت به این ماده یا مواد مشابه داشته اند قابل شناسایی و پیشگیری می باشد.

2 – خونریزی و کبودی

این مشکل در کسانی که از داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین و وارفارین مصرف می کنند دیده می شود. برای جلوگیری از این امر نیاز است تا یک یا دوهفته قبل از جراحی مصرف را قطع نمایند.

3 – عفونت

عفونت محل عمل در لیپوماتیک در شرایطی که کلینیک یا اتاق عمل مجهز نباشد و استرلیزه نباشد ممکن است اتفاق بیافتد. البته این عارضه با رعایت شرایط کامل استریلزاسیون در کلینیک و نیز ضدعفونی مناسب آن توسط بیمار بسیار رخ نمی دهد مگر آنکه بیمار دچار بیماریهای مزمن همراه با کاهش سیستم ایمنی مانند دیابت شدید ، بیماریهای مزمن اتوایمیون مانند لوپوس پیشرفته و .. بوده و یا از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی مانند کورتون ، داروهای ضد سرطان استفاده نماید.

4 – مسمومیت با داروهایی که در لیپوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد به خصوص لیدوکایین

البته در صورتی این داروها تاثیرگذار می باشند که به مدت طولانی مصرف گردند و مصرف کوتاه مدت آنان بی تاثیرند.نیاز است تا جراح از مصرف این نوع داروها مطلع باشد و موارد مورد نیاز را قبل از جراحی لیپوماتیک یادآوری نماید.

گردآوری: کلینیک زیبایی ایران بیوتی iranbeauty.net


  

96/3/26
1:29 ع

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

وقت سفارت

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه اولین قدم برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت  سفارت و حضور در سفارت آن کشور به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه می باشد.

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

وقت سفارت فوری به صورت تضمینی و کمترین هزینه

سفارت خانه های مختلف سیاست های متفاوتی را جهت ارائه وقت سفارت اتخاذ می کنند. مراجعه حضوری فرد متقاضی، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و مراجعه به وب سایت عمده راه های تعیین وقت سفارت است. متقاضیان باید  توجه داشته باشند که سفارت در ارتباط با ارائه وقت سفارت و صدور ویزا اختیار تام دارد. تا پیش از زمان مصاحبه، حتما از طریق شماره پیگیری با سفارت درارتباط باشید، گاهی ممکن است با وجود دریافت تاییدیه وقت، سفارت بنا به هردلیلی اقدام به تغییر یا کنسل کردن وقت مصاحبه سفارت نماید. یا پس از انجام مصاحبه، با وجود کامل بودن مدارک موردنظر با درخواست ویزای متقاضی مخالفت نماید. در این گونه موارد، شرایط به وجود آمده از سوی سفارت را بپذیرید و از بحث کردن با افسر صدور ویزا و یا اعتراض بیجا خودداری نمایید. با آگاهی از قوانین سفارت مربوطه، به آسانی می توان بار دیگر شانس خود را برای گرفتن ویزا امتحان کرد.

منبع: ویزای شینگن sitevisa.com


  

96/3/26
1:28 ع

هر آنچه باید درباره کاشت مو بدانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو بدانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو بدانید

کاشت مو

هر آنچه باید درباره کاشت مو بدانید کاشت مو یکی از بهترین راه های از بین بردن کم مویی به شمار می رود اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر توضیح دهیم باید بگوییم مو یکی از قسمت‏ها‎‎ی مهم سر است که نقش آن در زیبایی صورت غیرقابل انکار می باشد. ریزش مو به دلایل مختلفی صورت می‎گیرد از جمله بیماری‏ها‎ی ارثی، استفاده از برخی داروها، سوانح و … که به بررسی عوامل ریزش مو و درمان آن می‎پردازیم.

عامل تغذیه در ریزش مو افراد مؤثر هستند, کمبود و فقر آهن، روی، کلسیم و فسفر … از جمله عامل اصلی در ریزش موی افراد مختلف می‎باشد. در این مواقع با مصرف قرص‏ها‎ی مکمل و استفاده از رژیم غذایی مناسب می‎توان موهای از دست رفته را تا حدی برگرداند. در بعضی افراد اختلالات هورمونی باعث ریزش مو می شوند کم کاری تیروئید منجر به کاهش هورمون‏ها‎ی لازم در خون می شود و پر کاری آن نیز هورمون‏ها‎ی اضافی را وارد خون می‎کند که این عامل استقامت ریشه مو را کاهش و در نتیجه ریزش شدید رخ می‎دهد.

با بر طرف کردن این بیماری، موها رشد طبیعی خود را از سر می‎گیرند. از سوی دیگر بر هم خوردن هورمون‏ها‎ی زنانه از جمله استروژن و هورمون مردانه آندروژن نیز عامل دیگری برای ریزش مو می‎باشد. ایجاد تعادل در هورمون‏ها‎ می‎توان موجب رویش دوباره موها شود. از طرف دیگر چربی و خشکی پوست سر جزو عوامل ریزش مو می باشد , زمانی که پوست سر بیش از انداز چرب و به شوره دچار باشد، ریزش مو شروع می‎شود. با توجه به عللی که برای ریزش مو ی سر بیان شد، در موارد نادری که ریزش موها خفیف باشد می‎توان با مراجعه به پزشک پوست و مو، رویش آن را از سر گرفت و با کاشت مژه ها و با در پیش گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و مصرف داروهایی که پزشک تجویز می‎‎کند به  رشد مجدد مو کمک کرد.

هر آنچه باید درباره کاشت مو بدانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو بدانید

برگشت دوباره مو های از دست رفته فقط در مواردی که علت کمبود و فقر برخی عناصر موجود در بدن باشد، ممکن است . زمانی که فرد به دلیل ژنتیکی و یا سوانح به طاسی و یا ریزش موی شدید دچار می‎شود، برای رویش مجدد موها چاره ای جز کاشت مو ندارد. که چند تا از بهترین روش های کاشت موی طبیعی اشاره می کنیم.

اگر ریزش ریش بصورت جزئی باشد، در آن صورت کاشت ریش با در نظر گرفتن تراکم ناحیه پیرامون آن انجام می شود. مثلا در صورتی که فرد ریش نداشته باشد، بسته به سلیقه او و همچنین شرایط خاص وی، اغلب بین 1000 تا 3000 ریشه کاشت می شود.

هر آنچه باید درباره کاشت مو بدانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو بدانید

امروزه محبوبیت کاشت ابرو در سطح جهان، بخصوص نزد خانم ها در حال افزایش است و با وجود معضل ریزش ابرو  که بدلایل متعددی مانند تغذیه نامناسب، بیماری های پوستی، استرس ، شیمی درمانی و غیره بوجود می آید، بسیاری از مردم می خواهند که موهای این ناحیه از صورت خود را ترمیم کنند چرا که داشتن ابروهای زیبا علاوه بر زیباتر نشان دادن چهره فرد، می تواند موجب تقویت اعتماد به نفس وی بخصوص در خانمها شود. از این رو بسیاری جهت درمان به کلینیک کاشت ابرو مراجعه می کنند. ما در کلینیک رز، روش کاشت ابرو FUE  را با استفاده از بهترین تیم پزشکی،  تجهیزات درجه یک، تجربیات بلند مدت خود و همچنین جدیدترین فن آوری های این علم  عرضه می کنیم. از طرف دیگر در سال های اخیر در کنار افزایش تمایل به عمل های زیبایی مانند کاشت ابروی طبیعی و یا پیوند و ترمیم ابرو ، شاهد افزایش تمایل به داشتن ابروهای بزرگ و نسبتا پرپشت نزد زنان و حتی مردان ، نیز بوده و طبیعتا این امر موجب افزایش مراجعه افرادی که علاقه مند به جراحی های کاشت ابرو و مژه هستند، شده است.

گردآوری: کاشت مو iranhair.net


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ